Дидие Дрогба подкрепи кампанията на Kit Kat за по-добро земеделие, по-добро какао и по-добър живот


Дидие Дрогба подкрепи кампанията на Kit Kat за по-добро земеделие, по-добро какао и по-добър живот

1659 0

Нестле официално обяви, че KIT KAT е първата глобална марка в света на шоколадовите изделия, която се произвежда изцяло от какао, придобито от 100% устойчиво земеделие!

Резултатите са част от the Nestle Cocoa Plan (планът „Какао“ на Нестле) – инициатива на компанията, която цели подобряване живота на фермерите и качеството на тяхната продукция, чрез активности, фокусирани върху по-доброто земеделие, по-добрия живот за техните семейства и по-качественото какао. Благодарение на the Nestle Cocoa Plan (планът „Какао“ на Нестле) са построени 42 училища в подкрепа на образованието на 10 000 деца от района, чрез което компанията предотвратява експлоатацията на детски труд.

Глобалната кампания носи силно послание към потребителите, които стават все по-социално ориентирани: „Докато се наслаждавате на почивката си с KIT KAT, вие се присъединявате към мисията на Нестле за подпомагане живота на фермерите, които участват в инициативата“.

Кампанията включва документални видео клипове, две от които вече са качени в локалния YouTube канал на марката. Основният клип включва и световно известния футболист Дидие Дрогба, който се завръща в родния Кот д'Ивоар, наслаждавайки се на футболна почивка с децата от местното училище: „Изключително съм щастлив, че моята фондация за децата в Кот д'Ивоар може да си сътрудничи с Нестле. Така заедно ще успеем да помогнем за по-добро образование и по-добър живот на децата в Кот д'Ивоар,“ каза Дидие.

Интересен ли ви беше този материал? Ако да – последвайте ни във Viber за още пикантни новини около спорта!

„Горди сме, че KIT KAT е първата глобална марка в сферата на шоколадовите изделия, използваща какао от 100% устойчиво земеделие“, казва Сандра Мартинез, ръководител на стратегически бизнес екип „Шоколаводи и захарни изделия“ в Нестле. „За Нестле е изключително важно, че участваме в създаването на система, която се грижи за хората и за околната среда, и без която нашите марки нямаше да съществуват. Социалната отговорност е от решаващо значение както за земеделските общности в Кот д'Ивоар, така и за качеството на нашия продукт.“, добави тя.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

"Тайни от бг елита": Как майка му се превърна в идола на Кристиан Макун от Левски

"Тайни от бг елита" е новата рубрика, с която екипът на SportLive.bg ще запознава своите читатели с любопитни...

Реклама
Най-четени новини

виж всички