Ботев (Пловдив) е в търсене на нов генерален спонсор, който може и да е обвързан с името на стадиона
2644 0
Ботев Пловдив води преговори за нов генерален спонсор. Контрактът с настоящия, който е букмейкърска компания, изтича в края на сезона. Именно такава ще е и новата фирма, която ще е основен рекламодател от следващия сезон.
Какви са опциите пред пловдивския клуб?
Три са опциите, от които собственикът Антон Зингаревич ще избере една. Възможно е новата компания да бъде обвързана и с "Колежа", като даде името си за такова на стадиона, пише "Тема спорт".
Именно заради "Христо Ботев" и всичко около съоръжението бюджетът за новата кампания може да бъде намален. "Имаме още малко време да обмислим и да анализираме офертите от проспектиращите фирми, с които може да работим, и смятам, че до няколко седмици ще го направим“, каза Зингаревич пред plovdivnews.
Припомняме, че бяха гласувани и поредните пари, отпуснати за завършването на стадиона. С 31 гласа "за", 10 "въздържал се" и само 1 "против" предвидените 6 194 316 лева. Те ще бъдат използвани за направата на цялостна козирка, както и за външната фасада на стадиона. Очакванията са пловдивският отбор да приеме отбора на Левски в края на април на новия си стадион.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари