Чакмаков: Ще помагаме за силна и доходоносна школа, клубът ще я развива


Чакмаков: Ще помагаме за силна и доходоносна школа, клубът ще я развива
Снимка: БГНЕС

1393 0

Председателят на сдружението "ЦСКА Завинаги" Александър Чакмаков обяви, че клубът има нужда от силна детско-юношеска школа, от която да има приходи и да се плащат старите задължения. Чакмаков обаче подозира, че това може да не се хареса на феновете, тъй като при това положение ЦСКА трудно ще се бори за шампионската титла, предаде БГНЕС.

"Клубът трябва да се опре върху червената общност - фенове и бизнес. Разгледали сме школите на Партизан, Интер, Арсенал и др. Тези школи произвеждат качествени футболисти, които носят пари на клуба. Някои биват продавани, други играят за първите отбори. ЦСКА трябва да започне да гледа в тази насока. Трябва да има стабилно управление и да се направи концепция за школата, а ние "ЦСКА Завинаги" ще помогнем. Ние не можем да изместим футболния клуб, който ще си развива школата. Да не се спекулира с това. Трябва да се реализира приходна част и да се чистят и старите задължения. Това може и да не се хареса на феновете, защото клубът може да не успее да се бори за първото място", заяви синът на първия капитан на ЦСКА.

"Съблекалнята на първия отбор не е в добро състояние. Тази за гостуващия тим е в трагично състояние. Трябва да се преработва осветлението на стадиона. Забележките на лицензионната комисия за всяка година са почти едни и същи. Трябва да се подобрява съществуващия стадион. Нека първо да видим какво ще се случи с футболния клуб в следващите няколко дни. Това е по-важно", добави Чакмаков.

"Ще не е необходимо година, за да накараме някой инвеститор да дойде и да инвестира", добави архитект Ивайло Мишев.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ЦСКА

Зюмюр Бютучи от ЦСКА разгневява Ралф Рангник, баща си и... себе си с решение да напусне РБ Залцбург

Eдно от летните попълнения на ЦСКА - Зюмюр Бютичи, има нещо, за което съжалява в кариерата си дотук. И то е, че...

Реклама
Най-четени новини

виж всички