ЦСКА прави революция в своя маркетинг


ЦСКА прави революция в своя маркетинг
Снимка: bTV Media Group

3112 0

ЦСКА продължава да работи върху наболелия проблем с лошата си връзка със своите привърженици. Ръководството на 31-кратния шампион на България ще изгради специален отдел, който да подобри маркетинга на клуба, твърди "БЛИЦ".

Според изданието приоритет пред силните на "Армията" е тимът да стигне ново ниво в комуникацията със запалянковците. Това включва и ексклузивно съдържание в социалните мрежи на "червените".

"Армейците" вече са стартирали набор от кадри за своето ново звено. Част от тях са видни журналисти, като се твърди, че бившата репортерка на "БТВ" - Флорина Иванова, вече е част от екипа за връзки с обществеността на столичния гранд. 

Ето каква друга добра новина пристигна в офисите на "Българска армия"

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ЦСКА

"Неутрални" президенте Гонзо, защо за "червени" е едно, а за "сини" - друго... ПРИМЕРНО?

При положение, че ЦСКА и Левски са най-големите български клубове, най-успешните и с най-богатата история,...

Реклама
Най-четени новини

виж всички