СНИМКИ: Националният отбор на България ще е с нови екипи, дебютира с тях срещу Република Ирландия


СНИМКИ: Националният отбор на България ще е с нови екипи, дебютира с тях срещу Република Ирландия
Снимка: Официален сайт на БФС

6147 0

Националният отбор по футбол на България започва тазгодишното издание на Лигата на нациите с мач срещу Република Ирландия в четвъртък (03.09). Именно тогава ще бъде дебютът и за новата екипировка на "лъвовете", съобщават от сайта на БФС.

"Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.

Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век.

Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.

Не изпускай важна новина в света на българския футбол – последвай ни във Viber за най-актуалната информация, последни резултати и топ анализи!

Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис „България“.

Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел „Маркетинг и комуникации“ към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията “Cauza Sport Marketing” и испанските експерти на Joma, а в ролята на модели на фланелките влязоха капитанът на Локомотив (Пловдив) Димитър Илиев и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.

Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.

В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ „Бояна“, както и на онлайн платформата www.bfunion.shop" - гласи съобщението на сайта на БФС.

Междувременно, УЕФА направи важна промяна за мача България - Република Ирландия и сменя съдийската бригада.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

"Тайни от бг елита": Как майка му се превърна в идола на Кристиан Макун от Левски

"Тайни от бг елита" е новата рубрика, с която екипът на SportLive.bg ще запознава своите читатели с любопитни...

Реклама
Най-четени новини

виж всички