Не само с победи: Григор Димитров печели колосална сума пари от спонсори - технологични стартъпи, модни гиганти и луксозни часовници в портфолиото му
31042 0
Григор Димитров е най-успешният спортист на България в най-популярните спортове през този век. Тенисът е безспорно в топ 5 на най-известните спортове в цял свят, а фактът, че Гришо е достигал до №3 в световната ранглиста и до ден днешен е една от най-големите изненади. Причината, разбира се, е фактът, че докато в женския тенис България има традиции, благодарение на семейство Малееви, то в мъжкия историята на страната ни е оскъдна.
През годините Григор Димитров се превърна в едно от най-големите имена в тениса, като големият му пробив през 2014 година му донесе не само много слава и милиони от наградни фондове, но и много спонсорски договори, част от които действащи до ден днешен.
Кои са спонсорите на Григор Димитров?
Двата най-големи спонсора на Гришо през годините бяха Nike и Rolex, но изглежда, че и двете партньорства приключиха. Американският концерн и българинът приключиха взаимоотношенията си преди няколко години, като родният представител замени "ченгелчето" с крокодилчето на "Lacoste" - сделка, която носи няколко милиона на година на Гришо, по непотвърдена информация.
След края на сделката с Nike, най-дългогодишният партньорски контракт на Гришо е този с Wilson - производителят на ракети, който снабдява българина с най-качествени изработки вече повече от 10 години. Взаимоотношенията продължават и до ден днешен.
Спонсорство с шведската компания за хранителни добавки "Vitamin Well" Гришо има от 2019 година.
Ако ти хареса това съдържание, последвай ни във Viber ТУК за още интересни и любопитни статии!
През май 2023 година Григор Димитров смени "Ролекс" със "Бианчет", като се превърна в официален посланик на марката.
Още едно от новите партньорства на Григор Димитров е това с PayHawk - онлайн портфейл, който успя да "прилапа" Гришо като лице на компанията през април 2024 година.
Това са основните партньорства на Григор Димитров, който през годините е бил рекламно лице на редица компании и проекти, сред които "Теленор", сладоледите "Хаген-Даас", "Сънфеър" и много други.
Колко пари изкарва Григор Димитров от спонсорски договори?
Данните за спонсорските договори на Григор Димитров са с клаузи за конфиденциалност. Последните данни за това колко пари изкарва той от спонсорски договори датира от 2015 - година след големия му пробив в мъжкия тенис. Според интернет портала "sportkeeda", от партньорски договори той си е заработил 5.5 милиона долара за 2015 година.
Сега, 9 години по-късно, с титла от всяко ниво на ATP (без Големия шлем), можем да направим информирано предположение, че стойността на рекламните договори на Григор Димитров е по-висока.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари