Всички се подиграха с поста на Роналдиньо за Берое и efbet лига - никой обаче не говори за най-важното (СНИМКА)
5797 0
2023 година донесе много неочаквани изненади - и приятни, и неприятни, на всички фронтове, но едва ли някой е очаквал някога да има каквато и да е връзка между бразилската суперзвезда Роналдиньо и български клуб. Това обаче се случи, благодарение на новите собственици на Берое, които може и да нямат много правилни ходове, откакто са в Стара Загора, но този с легендата на Барселона определено е маркетинг попадение №1 както за клуба, така и за българския футбол.
Реклама пред света - и за България, и за efbet лига
В последните 48 часа с насмешка бе коментирана една от публикациите на Роналдиньо в социалната мрежа Instagram. Той пусна "превю" за срещата Славия - Берое, почти две седмици, след като мачът вече се беше изиграл. Парадоксът беше отразен от всички медии, но никой не се замисли за рекламната стойност на публикацията.
Роналдиньо има над 75 милиона последователи и сериозно влияние, що се отнася до партньорите, с които работи.
"Стори"-то на бразилската легенда за Славия - Берое остана 24 часа на неговия профил, като проверка на Sportlive.bg сочи, че 1.6 милиона са средните гледания на "историите" в профила на Роналдиньо. Накратко - милиони са тези, които са видели логото на efbet лига, Берое и Славия в профила на легендата. Независимо, че бразилецът е забравил да пусне публикацията навреме.
Различни инструменти за изчисление показват, че профил с размера на този на Роналдиньо печели около 45 хиляди долара за публикувано "стори". При бразилската легенда обаче тарифата вероятно е доста по-висока, тъй като и до ден днешен е една от най-влиятелните футболни фигури. За тази публикация Роналдиньо не е получил допълнително заплащане.
Ако ти хареса това съдържание, последвай ни във Viber ТУК за още интересни и любопитни статии!
Това, разбира се, не е първият случай, в който бразилецът рекламира под някаква форма родния футбол, след като преди няколко месеца дори отправи послание към феновете на Берое и показа различни фен артикули на клуба.
Това се дължи на партньорството му с доставчика на екипировка на Берое - Dryworld. То бе подновено до 2033 година и, като рекламно лице, Роналдиньо промотира различните отбори, личности и други, които използват услугите на марката. В това число и Берое.
Световни медии споменаха българския футбол заради Роналдиньо
Още един отличен пример за това, че макар и неволно, Роналдиньо е прекрасна реклама за българския футбол, е фактът, че когато публикува първото си видео за Берое, действието му беше отразено в Испания (Marca, AS), Франция (Екип и други), Италия (Гадзета делло спорт и други) и много други топ издания от Европа и Америка. Рекламно присъствие в толкова много и големи медии би струвало милиони, но Берое чрез Роналдиньо го генерира напълно безплатно.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари