Мтел става А1


Мтел става А1
Снимка: A1

33263 6

Мтел става А1. След 23 години на пазара, над 4 милиарда лева инвестиции и над 4,5 милиона настоящи клиенти на мобилни и фиксирани услуги, първият GSM оператор в България предприема най-голямата промяна в своята история.

Новото юридическо име на телекома е „А1 България” ЕАД. Всички условия по договорите с клиентите на компанията ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Няма да има никакви промени и по отношение на телефонните номера и SIM картите в мрежата на телекома.

Новото име на компанията е само част от цялостния процес по промяна. Основната идея в него е А1 да се вслушва все повече в мнението на клиентите, за да отговори на техните очаквания и да направи живота им в дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Промяната ще позволи на компанията да гарантира по-високо качество на своята мрежа, да направи технологиите по-достъпни и лесни и да осигури лоялно отношение и удобство на клиентите си.

Приобщаването на компанията към основния бранд на нейния собственик А1 Group, която е част от четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света América Móvil, ще даде възможност на А1 България да предостави на своите клиенти и достъп до най-новите технологии и иновации в сектора. Силният и единен бранд ще позиционира А1 като изцяло интегриран и конвергентен доставчик на информационни и телекомуникационни услуги, който използва всички синергии и предимства на една от най-големите корпорации в света.

„Днес ставаме част от нещо голямо – силна международна марка, каквато е А1. Тя ни носи нови стандарти за обслужване, единна корпоративна култура, повече знания и опит. Новият бранд отразява нашата цел да бъдем лидер, като се възползваме от възможностите на дигитализацията в полза на нашите клиенти. Щастлив съм, че ще можем да предоставяме достъп до най-новите технологии още по-бързо, да ги направим максимално полезни за хората и да им осигурим свободата да ги използват така, както те самите изберат”, сподели Александър Димитров, главен изпълнителен директор на A1 България.

„С ребрандирането в България ние можем да се възползваме от уникалната стойност на бранда А1 в още един от важните пазари в нашето портфолио. По този начин това ребрандиране, както и всички останали, които ще последват, ще подкрепят нашата цел да засилим присъствието на A1 Group в нашия най-важен регион – Централна и Източна Европа – като една компания с обща стратегия и единен бранд, който прави живота в дигитална ера по-лесен и удобен”, коментира Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на А1 Group.

Интересен ли ви беше този материал? Ако да – последвайте ни във Viber за още пикантни новини около спорта!

Комплименти и иновативни продукти и услуги

Ребрандирането на първия мобилен оператор у нас е съпътствано с редица комплименти в полза на настоящите клиенти.

- Всеки абонат на мобилна услуга, който свали или просто стартира приложението на телекома Моят А1, ще получи подарък от 10 000 MB мобилен трафик в рамките на един месец.

- Клиентите на A1 ще могат да правят безплатен тест от един месец на всички нови услуги на телекома преди да решат дали ще се възползват от тях до края месец юни.

- Компанията предоставя възможност на всички свои клиенти да дават обратна връзка за състоянието на мрежата чрез приложението Моят А1 или на А1.bg. Освен че ще вземе под внимание всяко изпратено мнение, за да подобри услугите си, телекомът ще подарява и 500 MB на хората, които подадат сигнал в Моят А1.

- Всички клиенти на телевизионна услуга от A1 ще получат безплатен достъп до над 210 канала през уикендите на месец юни.

- Специално за своето ребрандиране А1 пуска промо оферти за своите фиксирани услуги, които предлагат допълнително ТВ съдържание на специални цени.

- 50% отстъпка на избрани устройства в магазинната мрежа на телекома и на електронния магазин на А1.bg до 31 май.

След успешния старт на двата собствени спортни канал в началото на 2017-а, А1 ще продължи да развива собствено съдържание – компанията ще навлезе и на пазара на музикален стрийминг със своя платформа, която се развива от A1 Group и América Móvil. Тя ще разполага с богато съдържание от над 30 милиона песни на всички световни изпълнители – от класическа до модерна музика. Клиентите на услугата ще имат възможност да слушат и цялата българска музика – поп, рап, поп-фолк, класика, естрада, дори и стари градски.

Портфолиото на телекома ще включва и платежни услуги като дигитален портфейл, чрез който потребителите ще могат да осъществяват парични трансфери помежду си, както и плащания онлайн и на POS терминал.  A1 ще предостави за първи път у нас кредитна карта със своя бранд, която ще е лесно достъпна за клиентите на абонаментен план.

Телекомът ще изненада клиентите и със собствена линия смартфони с бранда А1, която ще се предлага с гаранция от 36 месеца вместо стандартната гаранция от 24 месеца. Промени ще има и в мобилните планове, които вече ще се казват A1 One Unlimited и ще предлагат още повече възможности за общуване и забавление.

А1 ще обърне специално внимание на лоялните си клиенти. Те вече ще имат възможност да закупят мобилни устройства на преференциални цени дори и в средата на техния договор. Програмата за лоялност А1 клуб ще включва още повече стоки и услуги, които ще се предлагат на специални цени за клиентите на компанията.

 

Обещания към клиентите

А1 е вече нещо много повече от мобилен оператор – компанията разполага с пълно портфолио с телеком услуги, софтуерни решения, cloud и IoT услуги и собствено съдържание. Затова и новият бранд обхваща всички тези аспекти и символизира стремежа на телекома да е първи, да е на ръба на иновациите и винаги да предлага първокласни решения на своите клиенти. За тази цел А1 поема три основни обещания:

1. А1 гарантира качество на своята мрежа. Ангажиментът на компанията е да осигури непрекъсната работа и високо качество на предлаганите услуги за населената територия на страната, в 99,9% от времето през годината. Заради своята увереност в качеството на мрежата, А1 дава възможност за обратна връзка и бонус на всички клиенти, чрез Моят А1. Телекомът обещава и че ще инвестира в постоянното развитие на своята мрежа.

2. А1 гарантира да направи технологиите достъпни, лесни и полезни за своите клиенти. Компанията ще постигне това, като предостави качествени и технологични продукти и услуги в най-кратки срокове, обещава бързо и удобно плащане на сметките и управление на услугите чрез приложението Моят А1 и A1.bg. При стандартна техническа повреда А1 гарантира възстановяване работата на услугите в рамките на 6 часа и инсталация на услуги до 3 работни дни.

3. А1 ще осигури лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите. Телекомът обещава, че всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефоните за обслужване *88/ 088 123 в рамките на 60 секунди. Форматът на фактурите ще бъде още по-ясен и удобен за следене от клиентите. Те ще получават и регулярна информация за своите услуги чрез кратки съобщения. За удобство на клиентите А1 ще осигури заместващо устройство при сервиз на телефон.

Спортните канали

Спортните канали на A1, познати до момента като Mtel Sport 1 и Mtel Sport 2, вече ще носят името MAX Sport 1 и MAX Sport 2. Промяната е част от цялостното ребрандиране на компанията, като цените за достъп до тях ще останат непроменени.

Спортните канали ще продължат да предлагат богато спортно съдържание както и досега, включващо огромно разнообразие от спортни състезания и първенства: 18 000 часа годишно футбол, тенис, волейбол, баскетбол, бойни, моторни, екстремни спортове, лека атлетика, хокей, голф и много други. Осем хиляди часа в програмата на каналите са отредени за преки предавания, като преди и след най-интересните от тях има коментарни студия.

 

За А1:

А1 е водеща компания на пазара на телекомуникации в България. Телекомът предоставя своите услуги на близо 4 млн. клиенти. През 2017 година А1 отчита приходи от 431,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 130,1 млн. евро. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 4 милиарда лева за последните над 20 години. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия. С придобиването на blizoo А1 става една от най-големите компании в България по брой клиенти на фиксиран интернет и ТВ услуги. В началото на 2017 година телекомът навлезе и на пазара на съдържание като стартира собствени спортни ТВ канали – MAX Sport 1 и 2. Това, заедно с водещата позиция на A1 на мобилния пазар, утвърждава компанията като лидер в сектора на телекомуникациите в България.

Компанията е част от A1 Group – водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. Към момента A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Приходите на A1 Group за 2017 година са 4,38 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,4 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ЦСКА

"Неутрални" президенте Гонзо, защо за "червени" е едно, а за "сини" - друго... ПРИМЕРНО?

При положение, че ЦСКА и Левски са най-големите български клубове, най-успешните и с най-богатата история,...

Реклама
Най-четени новини

виж всички