В Гърция: ПАОК използва правилно Бербатов в маркетингов план, не и на терена


В Гърция: ПАОК използва правилно Бербатов в маркетингов план, не и на терена

1349 0

За пореден път ПАОК отнесе критика, а Димитър Бербатов бе защитен от гръцките журналисти днес. Изданието "Спорт 24", в анализ, в който прави равносметка на представянето на звездата ни с черно-белия екип, написа, че клубът не използва правилно играча.

Изданието отбелязва, че ПАОК печели от бившата звезда на Тотнъм и Манчестър Юнайтед само в маркетингов план.

Ето част от материала на "Спорт 24", преведен от "Гонг":

"Общо 730 минути в 14 мача и само 3 гола. Това е равносметката от престоя на световна звезда като Димитър Бербатов в ПАОК. За привличането на българина босът Иван Савидис бръкна дълбоко в джобовете си и направи инвестиция от 2 млн. евро за заплати, като в тази сума се включват и евентуалните бонуси."

Както самият той каза, това беше подарък за 90-годишнината на клуба. Но засега ПАОК печели само в маркетингов план от Бербатов. Само за няколко дни беше реализирана специална продуктова линия с неговото име и приходите от нея са умопомрачителни, дори и от България.

Но в спортен план нещата не стоят така. Шефовете на отбора са имали специална среща с наставника Игор Тудор и са му обявили в прав текст да използва правилно тази световна звезда и да извади максимума от качествата му, а не да ги пренебрегва.

Хареса ли ти статията? Ако отговорът е „да“ – последвай ни във Viber за още интересни и актуални новини от международния футболен свят!

Затова се очаква Тудор да залага повече на звездата си, който също иска да се докаже пред тези, които се съмняваха в него. И първият шанс за това ще е още в сряда в мача за Купата на Гърция".

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ЦСКА

Зюмюр Бютучи от ЦСКА разгневява Ралф Рангник, баща си и... себе си с решение да напусне РБ Залцбург

Eдно от летните попълнения на ЦСКА - Зюмюр Бютичи, има нещо, за което съжалява в кариерата си дотук. И то е, че...

Реклама
Най-четени новини

виж всички