Ботев Пловдив учи българските клубове на маркетинг и как да върнат феновете на стадиона
927 0
Последната година показва, че Ботев Пловдив е един от най-будните клубове у нас, що се отнася до маркетинг, връзка с феновете и желание за внедряването на иновации в българския футбол.
"Канарчетата" взеха участие в редица благотворителни инициативи, помогнаха на много нуждаещи се, а освен това, непрестанно показват желание за развитие във всякакъв аспект. Ръководството на "жълто-черните" поде нова кампания, с която цели да обогати както своите, така и чуждите знания за общото благо на родния футбол.
Пловдивчани организираха безплатен онлайн семинар, в който специалисти от различни клубове в Европа ще запознават родните такива с модерни и иновативни практики, които биха могли да върнат феновете по стадионите.
-
Ботев Пловдив с голям жест към Веселин Тосев след трагедията
Ръководството на Ботев Пловдив направи голям жест към бившия...
виж още
Ето какво съобщиха от Ботев на клубния си уебсайт:
Динамиката на футболния бизнес изисква от клубове да бъдат все по-иновативни и по-адаптивни към глобалните тенденциите.
Това е и една от причините Ботев (Пловдив) да инициира организирането на безплатни онлайн мрежови сесии, по време на които изявени професионалисти от редица футболни клубове в Европа ще споделят своя опит с българските си колеги.
-
Стотици фенове на Ботев Пловдив са категорични: Колежа или смърт
Феновете на Ботев Пловдив си спазиха обещанието и се събраха на протест в центъра на вековния град. ...
виж още
Ще се засегнат теми като маркетинг и брандово развитие, създаване и продажба на спонсорски пакети, оптимизиране на клубни активи, привличане и комуникации с феновете.
Днес се проведе и първата онлайн среща, на която основен гост бе Пол Рийвс, Търговски директор на един от най-старите футболни клубове в света – Шефилд Юнайтед. Пол води Търговския отдел на Шефилд от почти 10 години. Отговаря за реализирането на Клуба в сферите на корпоративните партньорства, маркетинг, брандово и бизнес развитие, корпоративни и ВИП пакети, събития и мачова организация.
От октомври 2022, Пол също така е официален представител за Чемпиъншип в Търговския Комитет на Английската Футболна Лига (EFL).
Срещата беше отворена за представители на всички клубове от Първа Лига и засегна наболели за българския футбол теми, сред които оптимизиране на клубните активи, брандово позициониране, активации с феновете и увеличаване на посещаемостта по стадионите.
Футболен клуб Ботев (Пловдив) изказва своите благодарности към Пол Рийвс за готовността му да се включи в тази инициатива и за вниманието, с което подходи към всеки зададен към него въпроси по време на срещата.
Благодарим на клубовете в България, които откликнаха на нашата покана. Ще продължим да привличаме и споделяме интересни футболни събеседници и вбъдеще.
Поднасяме благодарности и към Илиян Бойчев, който умело модерираше срещата за всички участници.
Ето с кои свои футболисти "канарчетата" временно се разделиха
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари