Архитекти и инженери зарадваха феновете на ЦСКА с новини за "Българска армия"
566 0
Днес (31 октомври) се състоя медийния ден, в който журналисти бяха допуснати на "Българска армия", за да разберат как върви реконструцкията на стадиона на ЦСКА.
Какво се случва на "Армията"?
Още: Затвърди сериозния спад в играта: Томаш бързо връща Иван Турицов на пейката
Архитект Александър Хаджиев от ИПА сподели, че строителството върви бързо.
"Всички фази на проектиране са завършени. Следва частта, която носи най-голямо удовлетворение – строителството. Подхождаме отговорно и ежедневно следим дейностите. С голямо задоволство мога да отбележа, че всички подхождат много професионално. Строителството върви в бързи темпове", заяви Хаджиев.
Инженер Димитър Каламов, изпълняващ функцията на технически ръководител на бъдещото съоръжение на ЦСКА също говори.
"Намираме се пред Сектор А. Тече изкопът му. В дъното изпълняваме подложен бетон, започваме фундиране. Като дълбочина е минус 10 метра, обезопасен е с ограда. Продължаваме с хидроизолации, продължаваме с наливане на фундамента. В сектор В в момента е монолитно строителство, скоро ще започне сглобяемият стоманобетон – както в Б и Г сектори. С оглед запазване на околна среда. Екипът е доста сериозно подготвен с хора, работна сила и техническо ръководство".
Още: Изненада: ЦСКА обяви раздяла с един от шефовете си
"Пред Сектор В – доста от фундаментите са направени, започваме външната ос, после и следващите две. Довършваме изкопните работи и продължаваме напред. Основите, първият етап, ще бъдат изградени за около два месеца. Но едновременно с тях ще започнат и колоните. Целият процес е на около 4 етапа. След нас започва и металната конструкция, която обикаля целият стадион отвън".
Инженер Георги Диков – изпълнителен директор на Главболгарстрой, говори за сглобяемите елементи, които ще съставят новия стадион на ЦСКА.
"В нашия завод в Пазарджик, в контролирана среда ще бъдат построени над 3000 сглобяеми елементи. Ще бъдат безопасно транспортирани и монтирани. Основните колони са 23 метра високи и са с тегло над 60 тона. Носещите конструкции на секторите Б, В и Г ще са настъпалени греди, формиращи наклона", каза Диков.
Още: Бусато вече е опериран, но все още няма да се прибира в България - ето защо
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари