Кралев изненада: Базите са на ЦСКА, клубът не плаща наем за тях
2244 0
Министърът на спорта у нас Красен Кралев подчерта, че ЦСКА не плаща наем на базите, на които тренира, защото те са отдадени на концесия. Причината, поради която "червените" дължат пари за тях, е, че клубът не инвестира в тях, което им носи наказателна отговорност.
"Продължават да вървят спекулации по темата. За да я затворим, отново повтарям – базите са на ЦСКА. Клубът не плаща никакъв наем за тях. Те са отдадени за срок от 20 години срещу ангажимент за инвестиции от страна на собствениците.
Това, че собствениците на ЦСКА са нямали достатъчно пари за инвестиране в базата, не е причина да се твърди, че ЦСКА бил единственият отбор, който плащал наем. Това не отговаря на истината. Ако ние не поставим клауза за инвестиции в договора, самите фенове ще го поискат. Това, което държавата може да направи в случая, е да удължи срока за ползване на базите", коментира Кралев проблема с базите на "червените"
Спортният министър подчерта, че ще направи всичко по силите си, за да бъде оправен цялостно проблемът с базите, който мъчи почти всички отбори в българския спорт.
"Ще опитаме да помогнем с базата на всички клубове, за да могат да се провеждат нормално мачовете по стадионите. Там, където може да се помогне, ще го направим в рамките на закона. И отново призовавам да не се говори само за базите на ЦСКА. Това не е най-големият проблем в държавата. Има много клубове, не само футболни, които трябва да си получат базите за дълъг срок от време. И ние за това работим с моя екип. Защото инвестицията в спортната инфраструктура се връща много бавно.
Очевидно финансовият ресурс на държавата и общините не достига и е необходимо да се обърнем към частния сектор. За да го мотивираме да инвестира, трябва да му дадем необходимите гаранции и условия. А не да се случва както до сега. Идва съвестен инвеститор, прави съоръжение от гола поляна, минават 10 години и му го взимат.
Трябва да протегнем ръка към частния бизнес и да го убедим да инвестира в спорта, защото спортът е най-мощното маркетингово оръжие за промотиране на отделни продукти, брандове и компании", категоричен е Кралев.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари