Левски осъзна маркетингова грешка: "Сините" ще борят кризата и ще гонят нов рекорд


Левски осъзна маркетингова грешка: "Сините" ще борят кризата и ще гонят нов рекорд
Снимка: Ивайло Илиев/Actualno.com

9835 0

И през новия сезон ръководството на Левски все така до голяма степен разчита на феновете за благополучието във финансов аспект на клуба. Голямата криза на "Герена" продължава, но "сините" започнаха да осъзнават част от грешките си, които им струват немалко. 

В търсене на нов рекорд

Преди време столичният гранд поучи благодарствено писмо от бранда "Адидас" за продажбата на над 20 000 фланелки. Сега обаче маркетинговият отдел на тима си поставя още по-висока цел. За да я осъществи, вече има изготвен план.

Още: Докато е без отбор - Георги Миланов категорично отказал на ЦСКА

От Левски споделили, че са придобили по-добра представа относно кое продава повече, пише "Мач Телеграф". Те вече са направили заявката за новите си екипи, които се очаква да са по-добри и от настоящите такива.

В клуба отчели, че са сгрешили в определени аспекти, считайки, че даден артикул ще бъде сред най-търсените - нещо, което не се оправдало, а дори напротив.

Все още няма яснота кога "сините" ще покажат за пръв път новата си екипировка. Освен основната такава, един от екипите на Левски се очаква да бъде с възстановен стар такъв по повод предстоящия 110-годишен юбилей.

Още: Заради отлични резултати за последните 2 години: Марката "Левски" вече струва 17 млн. лева

Левски напът да продаде наистина Петрис, но трансферната сума не е ясна

Левски намерил купувач за Петрис, който ще плати милион лева?

Хареса ли ви тази новина? Не пропускайте важните новини за деня в българския футбол – последвайте специалния ни канал във Viber ТУК!

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

"Тайни от бг елита": Как майка му се превърна в идола на Кристиан Макун от Левски

"Тайни от бг елита" е новата рубрика, с която екипът на SportLive.bg ще запознава своите читатели с любопитни...

Реклама
Най-четени новини

виж всички