Автомобилният гигант "Toyota" се отказа от рекламните си кампании за Олимпиадата в Токио
839 0
Един от най-големите спонсори на Олимпийските игри реши да изтегли всички свои рекламни кампании, заради неразбирателство с организаторите на форума.
Автомобилният гигант "Toyota" си партнира с Международния олимпийски комитет от 2015 година, а по традиция влага милиарди и в провеждането на най-различни големи спортни събития.
От компанията смятат, че имиджът им може да пострада сериозно, имайки предвид различния характер, който ще има Олимпиадата в Токио, на фона на коронавирусната пандемия.
-
"Playboоk" - книжката с правила, която промени облика на Олимпиадата в Токио
На 23 юли (петък) официално ще бъдат открити Летните олимпий...
виж още
Шефът Акио Тойода и други негови колеги няма да присъстват на откриващата церемония в петък (23 юли).
Междувременно случаите на коронавирус в Олимпийското село продължават да растат - подробности четете тук.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари