Игрите в Рио 2016 като А група - с обидно малко публика


Игрите в Рио 2016 като А група - с обидно малко публика

688 0

Повече от половината пропуски за състезанията от олимпийските игри в Рио де Жанейро, които бяха предоставени безплатно на ученици, не са използвани. Това обявиха организаторите на форума.

Те предоставиха 280 хил. пропуска на местни училища като част от социален проект за насърчаване на интереса към спорта в подрастващите. Около 55% от билетите обаче не са използвани.

"Това се превръща в генерален проблем. 11% от всички фенове, закупили билети, не идват на състезанията. Дори тези, които купуват пропуските си от касите на съоръженията, не се появяват на трибуните. Това потвърждава опасенията ни, че хората си купуват билети за да влязат в олимпийския парк, а не за да гледат спортните срещи", разясни говорителят на игрите Марио Андрада.

Той обясни липсата на деца по трибуните и в частност на тези, които са получили безплатни пропуски, с ваканцията в Бразилия.

Според организаторите проблем е и транспорта до съоръженията. За учениците няма осигурен превоз до олимпийския парк.

"Оставихме тази подробност да бъде решена от всяко семейство и от няколко неправителствени организации", каза Андрада, цитиран от bTV.

Ако ти хареса това съдържание, последвай ни във Viber ТУК за още интересни и любопитни статии!

Въпреки това организаторите заявиха, че са постигнали поставените си финансови цели от продажбата на билети.

Празните трибуни са считани за един от многото проблеми на олимпийските игри в Рио, наред със сигурността, битовите неуредици и транспорта.

Кризата с продажбата на билети за предстоящите паролимпийски игри в Бразилия е дори по-голям. До момента само 12% от тях са при своите притежатели.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ЦСКА

Зюмюр Бютучи от ЦСКА разгневява Ралф Рангник, баща си и... себе си с решение да напусне РБ Залцбург

Eдно от летните попълнения на ЦСКА - Зюмюр Бютичи, има нещо, за което съжалява в кариерата си дотук. И то е, че...

Реклама
Най-четени новини

виж всички