Иво Захариев и Милена Златкова играят боулинг за Holiday Heroes
2059 0
Снежната покривка не попречи на социално-отговорните компании и посланиците на Holiday Heroes да сложат начало на великденската кампания. Празничните герои стартираха шестата си поредна кампания с благотворителен турнир по боулинг, в който се включиха единадесет компании - Carlsberg, Градус, Service Lux, Нестле, Creative Lux, VMWare, Trader.BG, Mtel, MusalaSoft, Pepsi и SBTech . На пистите на любезните домакини от Playground Paradise бяха и посланиците на каузата на Holiday Heroes – Милена Златкова, от „Тройка на разсъмване“ по радио Витоша, Ивайло Захариев и съпругата му Миряна, както и мениджърката на Празничните герои – Росица Томова. Отборът на празничните герои не само се включи в турнира, но изгря с нов талисман – шест месечният Дамян, втора рожба на звездната двойка Ивайло и Миряна Захариеви.
Ден по-рано беше изтеглен жребият за турнира, който опредили отборите в двете групи и пистите, на които излизат. В първа група бяха MusalaSoft, Mtel, Градус, ServiceLux, SBTech, Отборът на Holiday Heroes. Втори на пистите се наредиха отборите на Creative Lux, Nestle, Carlsberg, Trader.bg, VMWare и Пепси.
Победител на първият турнир по боулинг на Holiday Heroes стана отборът на VM Ware, който се класира с 569т. На второ място се нареди отборът на MusalSoft с 505т., а с бронзовите медали си тръгнаха Nestle. Четвърти остана отборът на SBTech. Освен купи и медали, на всички финалисти бяха предоставени специални награди от Playground, а победителите получиха по един стек от популярната спортна напитка Gatorade, любезно предоставени от Pepsi.
|
Група 1 |
||
Писта |
Отбор |
Не изпускайте важен момент в спорта – за последните новини в спорта последвайте ни във Viber ТУК. Точки |
Класиране |
1 |
MusalaSoft |
568 |
1 |
2 |
Mtel |
459 |
3 |
3 |
Градус |
417 |
5 |
4 |
Service Lux |
445 |
4 |
5 |
SBTech |
492 |
2 |
6 |
Посланици |
321 |
6 |
Група 2 |
|||
Писта |
Отбор |
Точки |
Класиране |
1 |
Creative Lux |
309 |
6 |
2 |
Nestle |
487 |
2 |
3 |
Carlsberg |
481 |
3 |
4 |
Trader.bg |
448 |
4 |
5 |
WMWare |
567 |
1 |
6 |
Pepsi |
366 |
5 |
Всички средства събрани от входните такси на отборите ще бъдат използвани за закупуване на храни и продукти за настоящата кампания „Великден 2015“, чиято цел, отново е да помогне на 5,000 нуждаещи се семейства да се насладят на пълна празнична трапеза.
Благодарим на всички участници в турнира. Очаквайте следващите изненади под мотото „Спортувай с мисия“.
Благодарим на всички участници в турнира. Очаквайте следващите изненади под мотото „Спортувай с мисия“.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари