Иво Захариев и Милена Златкова играят боулинг за Holiday Heroes


Иво Захариев и Милена Златкова играят боулинг за Holiday Heroes
Снимка: ПР

2059 0

Снежната покривка не попречи на социално-отговорните компании и посланиците на  Holiday Heroes да сложат начало на великденската кампания. Празничните герои стартираха шестата си поредна кампания с благотворителен турнир по боулинг, в който се включиха единадесет компании - Carlsberg, Градус, Service Lux, Нестле, Creative Lux, VMWare, Trader.BG, Mtel, MusalaSoft, Pepsi и SBTech . На пистите на любезните домакини от Playground Paradise бяха и посланиците на каузата на Holiday Heroes – Милена Златкова, от „Тройка на разсъмване“ по радио Витоша, Ивайло Захариев и съпругата му Миряна, както и мениджърката на Празничните герои – Росица Томова.  Отборът на празничните герои не само се включи в турнира, но изгря с нов талисман – шест месечният Дамян, втора рожба на звездната двойка Ивайло и Миряна Захариеви.

Ден по-рано беше изтеглен жребият за турнира, който опредили отборите в двете групи и пистите, на които излизат. В първа група бяха MusalaSoft, Mtel, Градус, ServiceLux, SBTech, Отборът на Holiday Heroes. Втори на пистите се наредиха отборите на Creative Lux, Nestle, Carlsberg, Trader.bg, VMWare и Пепси.

Победител на първият турнир по боулинг на Holiday Heroes стана отборът на VM Ware, който се класира с 569т. На второ място се нареди отборът на MusalSoft с 505т., а с бронзовите медали си тръгнаха Nestle. Четвърти остана отборът на SBTech. Освен купи и медали, на всички финалисти бяха предоставени специални награди от Playground, а победителите получиха по един стек от популярната спортна напитка Gatorade, любезно предоставени от Pepsi.

 

Група 1

Писта

Отбор

Не изпускайте важен момент в спорта – за последните новини в спорта последвайте ни във Viber ТУК.

Точки

Класиране

1

MusalaSoft

568

1

2

Mtel

459

3

3

Градус

417

5

4

Service Lux

445

4

5

SBTech

492

2

6

Посланици

321

6

 

Група 2

Писта

Отбор

Точки

Класиране

1

Creative Lux

309

6

2

Nestle

487

2

3

Carlsberg

481

3

4

Trader.bg

448

4

5

WMWare

567

1

6

Pepsi

366

5

Всички средства събрани от входните такси на отборите ще бъдат използвани за закупуване на храни и продукти за настоящата кампания „Великден 2015“, чиято цел, отново е да помогне на 5,000 нуждаещи се семейства да се насладят на пълна празнична трапеза.

Благодарим на всички участници в турнира. Очаквайте следващите изненади под мотото „Спортувай с мисия“.

Благодарим на всички участници в турнира. Очаквайте следващите изненади под мотото „Спортувай с мисия“.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

"Тайни от бг елита": Как майка му се превърна в идола на Кристиан Макун от Левски

"Тайни от бг елита" е новата рубрика, с която екипът на SportLive.bg ще запознава своите читатели с любопитни...

Реклама
Най-четени новини

виж всички