Медии и компании могат да се включат в деветото издание на операция „Жълти стотинки“
4317 0
Започна най-голямата национална дарителска кампания „Операция „Жълти стотинки“. До края на юни на е-mail kasichka@vivacom.bg се набират партньори на инициативата, които да застанат с името и капацитета си зад каузата. В деветото поредно издание на дарителската инициатива на VIVACOM са поканени всички компании, фирми и медии, които образованието на младите хора. Средствата се набират в магазините на VIVACOM и търговските обекти на партньорите. Телекомът се ангажира да удвои сумите, събрани в своята мрежа, а всеки от партньорите ще допринесе допълнително за популяризиране на каузата.
Всички набрани средства тази година ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки. С тях младите олимпийски надежди от отборите по биология, математика, астрономия, информатика, лингвистика, физика, химия ще могат да се подготвят за участие в международни състезания. Благодарение на „Операция „Жълти стотинки“ ще се организират обучения, лабораторни занимания, разработване на задачи – всичко, което е необходимо за подпомагане на доброто представяне на олимпийските надежди в природните науки през следващата година. Усилията на преподавателите и състезателите носят значителни успехи за България – те са спечелили общо 893 медала - 167 златни, 308 сребърни, 418 бронзови. Само през 2018 г. олимпийците са пропътували над 84 000 км по света, за да спечелят 72 медала и 8 почетни грамоти.
600 000 лв. бяха събрани по време на осемте издания на Операция „Жълти стотинки“ от 2010 г. насам. С тях бяха подкрепени 4 значими социални каузи: създаване на център за деца с дислексия и аутизъм, фондация „Надежда за малките“, Дом „Възможност“ на фондация „Социална промяна и включване“, фондация “I can too” в полза на „Център за Надежда“ за деца с множествени увреждания.
Тази година кампанията се организира в партньорство с Българския дарителски форум, мрежа на значима част от най-големите частни дарители в страната.
Участието в най- голямата дарителска кампания на 2019 г. ще покаже, че бизнесът е отговорен и ангажиран с успеха на младите хора и ще даде още една възможност на децата в България да имат добър пример за упорита работа, постоянство и постигнати, успехи, които са достойно оценени и уважавани от цялото общество.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари