Босовете на Ювентус наливат 300 милиона за развитието на клуба
2536 0
Президентът на Ювентус Андреа Аниели получи безрезервната подкрепа на собствениците на клуба за капитал от 300 млн. евро, за да увеличат амбициите за глобално разширение на италианския гранд.
Независимо от загубите на стойност 39.9 млн. евро миналия сезон, Аниели поиска от собствениците да направят голяма инвестиция като част от петгодишен план, за да останат конкурентни на европейските гиганти като Реал Мадрид, Барселона и Манчестър Юнайтед. Молбата бе одобрена от 99.97% от собствениците, които присъстваха на срещата.
„Целта на този капитал е бъдещото развитие в по-широк глобален регион“, сподели Аниели пред собствениците на „Алианц Стейдиъм“ в Торино. „Трябва да си представим този сезон като нулева година, с желанието и решимостта да мислим по-глобално. Трябва да сме изключително горди от нашето развитие, но не трябва да изоставаме на водещите европейски клубове. Тези числа изглеждат огромни на фона на реалността в Италия, но нашата база за сравнение са топ клубовете в Европа“.
-
ВИДЕО: Роналдо и Меси с невероятни пропуски! Кой бе по-недопустим?
В ерата на двама футболисти сме свикнали непрестанно да ги с...
виж още
Привличането на Кристиано Роналдо през 2018 бе в основата на амбициите на Ювентус да се разширят в глобален аспект. И Аниели сподели, че се надява португалската звезда на „бианконерите“ да спечели за рекорден шести път „Златната топка“. „Надявам се Кристиано да спечели „Златната топка“, защото го заслужава“.
Независимо от доминацията си в Италия, печелейки последните осем титли на Серия А, Ювентус няма триумф в Шампионската лига от 1996 година насам. „Юве е най-големият футболен клуб в Италия, но само един от най-големите в Европа. Ако погледнем към големите имена в Англия, Испания и Германия, техният оборот е между 500 млн. и 1 млрд.“.
Рекапитализацията ще бъде част от петгодишен план за развитие от 2019-24. „Визията на новия план е да направи Ювентус проспериращ като глобален бранд, припознат от всички собственици и бъдещи поколения като модерна, иновативна и иконична марка“, завърши президентът на „Старата госпожа“. Клубните приходи до 30 юни включително бяха на стойност 494.4 млн. евро – увеличение с 20% от предишната година. Въпреки това финансовата година до 30 юни завърши със загуби от 39.9 млн. евро, почти двойно на дефицита от 19.2 млн. евро през 2018.
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари