Предложиха милиони на отбор, за да се прекръсти Бъргър Кинг
3392 0
Зенит получи изумително предложение от известната компания "Бъргър Кинг" да стане техен основен футболен маркетингов партньор. Веригата за хамбургери обаче по-скоро е повдигнала веждите на ръководството на клуба, защото офертата е доста странна.
Бъргър Кинг предлага 500 милиона рубли (6.8 милиона евро) на Зенит, ако смени името си на "Зенит Бъргър Кинг".
Естествено, клубът от Санкт Петербург е отклонил офертата, най-вече поради две причини. Със сигурност подобна смяна на името ще предизвика най-вече смях и няма да помогне на престижа на клуба, а и спонсорът Газпром се грижи руският гранд да е сред най-богатите отбори в Европа и света.
Burger King has offered around 500M roubles to rename Zenit to Zenit-Burger King. That's crazy! pic.twitter.com/0MkSD1cOTG
— Stefano Conforti (@confortistefano) September 2, 2016
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари